Wat je oma tegen je zegt dat je doet.
“Ik maak meer dan 2 miljoen unieke Huispedia bezoekers per maand aan het lachen, zet ze aan het denken en help ze dromen over hun volgende huis. En dat doe ik om te strijden voor een eerlijk en transparant woningmarkt met inzichten voor iedereen. Wat zegt u? Ja, strijden. Wel vanachter de laptop zonder bijlen, dus maakt u zich maar geen zorgen. Met de designs en filmpjes die ik maak zorg ik ervoor dat meer mensen het merk Huispedia beter kennen en altijd weten te vinden. Snap je?”
Wat je echt gaat doen.
Huispedia krijgt elke maand miljoenen bezoekers over de websitevloer. Maar dat moeten er meer worden en bovenal moeten we betere matties worden. Sinds kort zetten we daarom vol in op contentmarketing. Dat betekent blogs publiceren over actualiteiten, podcasts produceren, video’s maken en natuurlijk leuke en grappige content maken voor onze socials. Want bij Huispedia doen we alles met een knipoog.
Jij gaat ons helpen om deze contentmarketing verder te professionaliseren. Met jouw flitsende designs trek je de aandacht van mensen op Instagram. Maak je onze posts op LinkedIn net wat strakker met een uitgedachte blik op wat voor afbeeldingen gebruiken. Zorg je ervoor dat de video’s die wij maken wél geschikt zijn voor ieder platform met de juiste afmetingen. En zorg je er iedere twee weken voor dat net iets meer van onze honderdduizenden gebruikers onze nieuwsbrief openen. Samen met het marketingteam, maak jij van een interessant verhaal een vet geheel. Van tekst tot beeld
Ohja, en je vindt het ook niet erg om in plaats van achter de camera of microfoon af en toe ervoor te kruipen. We hebben namelijk spannende dingen in petto.
Bij Huispedia ben je elke dag
- Op een creatieve manier maar snel aan het designen. Als iemand een idee hebt, zie jij er meteen een beeld bij en kan je dat beeld binnen no-time vormgeven. En dan niet paint-style, maar écht mooi.
- De Nederlandse woningmarkt eerlijker en transparant aan het maken. Wij zijn klaar met gesjoemel en strijden tegen het achterhouden van informatie en bieden iedereen dezelfde inzichten. Je leert gaandeweg inhouden wat dat precies inhoudt en leert de doelgroep steeds beter kennen.
- On the job aan het leren. Klinkt als fancy HR-taal maar is echt waar: jij krijgt verantwoordelijkheid. Tuurlijk, je kan sparren met de andere visual designer en jouw marketing collega’s, maar jij gaat het doen. We zeiden het toch? Geen koffie halen!
Jouw achtergrond.
- Jij bent die persoon die altijd stickers, gifs of memes van je vrienden maakt, of bij iedere grap uit de appgroep gelijk een afbeelding maakt en die post;
-
Visual design & video is in ieder geval echt jouw passie;
Spreekt Nederlands en imponeert anderen met jouw flitsende designs;
Photoshop, Illustrator en Premiere Pro ken je door en door en in no-time creëer je de mooiste visuals en video’s;
Zoekt een stage vanaf september 2023, (startdatum in overleg);
Bent beschikbaar van 4 tot 6 maanden voor 4-5 dagen per week;
Je bent helemaal thuis in social media.
Wij bieden jou.
- Geld. Geen gouden dukaten. Wel een stagevergoeding van 350 euro per maand.
- De ruimte om met jouw creativiteit helemaal los te gaan;
- Échte verantwoordelijkheid, geen koffie halen.
- Ervaring opdoen binnen een ambitieuze startup en een leuk jong team;
- Vrijdagmiddagborrels en maandelijks een teamdiner;
- Of een ma/di/wo/do middagborrel als we wéér iets te vieren hebben
Heb je nog vragen of gewoon benieuwd naar je nieuwe werkplek? Je bent altijd welkom voor kop koffie bij ons. Mail ons op [email protected], dan plannen we gelijk wat in.